Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Marie - 18 juni 2008 18:34

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag hade nog precis fått sommarlov, och tränade gymnastik 3 dagar i veckan

2. Vilka fem saker finns på att göra listan i dag?

  • Jobba
  • Kolla Sverige - Ryssland
  • Diska
  • Dricka en kopp kaffe med Gunnar
  • Sova i tid



3. Godis jag gillar:

Frukt godis, så som gott & blandat, chocklad, lyx pärlor

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?

Investera ett fräsch hus i Åre, köpa ett till hus så som vänner och familj kan bo i när dom vill. Bjuda hela familjen på en resa till ett varmt land, ta mig ett körkort och köpa en riktigt fräsch bil. Bygga ett Sibylla i backen för minst 100 mat gäster. Skänka pengar till barncancer fonden, och diverse grejer.

5. Städer som jag bott i?

Borlänge, mest annars byar som Wäsa, Rättvik, Åre


Jag utmanar er allihopa att göra den =)

Ovido - Quiz & Flashcards