Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Marie - 15 juni 2008 23:43

Idag hade jag tok mycket folk som var hungriga på svettiga burgare. Hade jäkligt mycket iq befriade norrmän som var otrevliga. När en person är otrevlig blir man själv det tillbaka. Men som tur finns det några ljusklimpar om dagen så man får tillbaka leendet. Kassan slutade bra idag, wiiiho.


Det regnar som sjutton ute nu, och det smäller på fönster plåten utanför, så jag kommer väl inte kunna somna inatt. Låter som någon knackar 3 gånger i sekunden. Ding ding ding ding ding


Nu är det bara en vecka kvar till Camilla kommer upp. Vi kommer nog sitta uppe första natten och prata igenom allt som har hänt. Kan tänka mig att hon har såå mycket att uppdatera mig om sitt sthlms liv, alla dessa karlar, shopping, allt! Längtar efter min kära sambo juuuu


regnet det bara öser ner, å jag blir så blöt om både skor och strumpor. du kanske inte trodde, att jag var allvarlig när jag sa att jag kommer. men vad gör det? och var har du dina skor?

Av Marie - 15 juni 2008 00:20

Att jag skulle ha en vit helg kan ni stryka från listan. Nu beger jag mig till Dahlboms och klämmer ett par groggar. Ha en bra kväll allihopa.



Ovido - Quiz & Flashcards