Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Marie - 19 juni 2008 18:52

Igår fick jag det tunga beskedet att jag inte får något besök i helgen. Riktigt trist. Men men, det är inte mycket att göra åt. Kimba fick ju inte ledigt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i morgon, blir väl kanske att umgås med Janne eller nåt. Det löser sig =)


Läste precis i Veronica Wagners blogg, att det inte blir något OS för henne. I gymnastik alltså. Har följt henes blogg sen hon började med den, och man har ju gått och väntat på den stora dagen ska komma. Beskedet.. Hon har varit skadad ganska mycket och missa många tävlingar. Jag som ville sitta hemma i soffan och verkligen hejja på henne. Veronica var med i OS i Aten 2004. Jag tycker iallafall att hon är värd en plats i OS. Glöm inte att kolla på tv klockan 22 då ska hon vara med.



Nu till något helt annat. Ringde mormor bara för någon timme sen, och hon blir alltid lika glad när jag ringer. Saknar henne riktigt mycket. Har sett henne sen vi hade 100 års kalaset hemma i Borlänge i Augusti. Ska försöka pallra mig ner till Vansbro och hälsa på henne, och få äta hennes goda köttbullar.




Trevlig midsommar på er allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards