Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Marie - 25 juni 2008 18:09

Jag har fått tag i en kille som ska börja jobba hos mig på måndag. Det känns helt underbart. Så nästa vecka ska jag få vara ledig, och det känns ooootroligt skönt. Anton heter han, och han kom in idag och frågade vem som var chef.

Då sa jag att det var jag

- söker ni personal

- om jag gör sa jag

- jag har inte mitt cv med mig, kan jag komma in med det någon annan dag?

- det behövs inte. så länge du kan arbeta är jag glad


måndag morgon halv elva är det uppställning. MARCH!


ååh jag är så glad. Innan han kom in hade jag fullt med norskar. jag har aldrig kännt sån irritaion idag som jag gjorde mot dom.


Middagen på Broken igår var underbar, vi käkade tandori kyckling med ris. mums! och en frozen till det. när vi kom hem satte vi oss med våra laptopar i knät, och sa knappt ett ord till varandra, förens det var dax att gå och lägga oss. Kul liv vi har! Haha


Beställde nya skor från junkyard igår, ett par nya kawasaki, med kortare skaft än vad mina gamla har. ett par vita, sjukt cleana!



Ovido - Quiz & Flashcards