Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Marie - 10 juni 2008 16:32

Har varit väldigt dålig med uppdatering från min sida. Blogg torka! Vet inte riktigt vad jag ska kladda ner här. Det händer ju inte allt för mycket i mitt liv. Men jag ska inte klaga, jag mår toppen, jobbet går bra, jag har min söta snickare jag får kolla på emellanåt. Han kom in igår och log på det där sättet han bara kan göra. Lyckorus! Man kan väl inte flirta på jobbet? Nej det är dax för en krog runda i Östersund och leta på den lille pojken.


Solen är borta som vinden, det var den sommaren. Få se om man kommer få nå mer sol. Glada ligan här idag vettu.


Borde ta tag i lägenheten snart, det är inte alls långt kvar till Camilla kommet upp, om två veckor. Och då måste det vara fint och fräsch, men det är det inte kan jag säga. kläder utspridda över hela lägenheten. Det enda jag verkligen tar hand om är köket, där är det alltid fint. Mitt favorit ställe!


EM i fotboll ikväll, jag har ingenting för mig ikväll så det blir att bänka sig framför tv och heja på Sverige.


Jossan var hit idag, blir alltid glad av att träffa den människan, hon ger mig verkligen massa energi.



Ovido - Quiz & Flashcards