Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Marie - 28 juni 2008 11:36

Vilken kväll det blev igår. Den blev riktigt lyckad. När jag kom hem från jobbet vid halv nio snåret hittade jag Camilla i sängen med datorn och täcket runt sig. Ingen mat på bordet. Vad vare jag sa, det höll två dar, haha! Jag fick upp henne så vi käkade resterna av tacosen. Sen gjorde vi oss klara för utgång. Jag ringde Fredrik som kom och joinade oss efter en timme. Vi satt och pratade om allt, allt från nätdejting, könsdiskriminering, jobb. Senare kom Claes också. Vid halv ett begav oss ner till Dahlboms. Där var det massvis med folk. Vi hade en jäkla trevlig kväll, både jag och Camilla kom hem och var riktigt nöjda över kvällen. Ingen efterfest för våran del.


Idag mår jätte bra, är mest trött och hungrig. Ska försöka komma på något gott att äta, ehm Sibylla mat. Usch vad less jag är på den maten.


Ikväll kan det bli utgång igen, det är Undersåkers dagarna. Skulle spela något dansband där som jag och Camilla tänkte gå och svänga våra lurviga till.


tack och hej för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards