Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Marie - 13 juni 2008 18:56

Jag borde passa mig lite vad jag klottrar ner i min kära blogg för jag har har precis fått reda på att jag har en ny besökare, min chef. Så hädan efter tänker jag inte vräka ur mig det ena med det andra. Eftersom Björn älskar att jävlas med mig, och njuter av det så måste jag tänka lite på avd jag skriver ner här. Jag har nästan blivit lite mobbad pga "snickar´n"


Nog om det, idag är det fredag den 13. Otursdagen. Jag har själv inte råkat ut för något, än. Det är ett par timmar kvar av dagen.


Jag har ingenting planerat för helgen, blir att jobba men vad jag ska spendera på kvällarna har jag ingenting bestämt. Ska man slå på stort och ha en vit helg kanske? Återstår att se



Så mycket ler han när han jävlas med mig, och njuter av det! Den lilla rackarn!



Ovido - Quiz & Flashcards