Alla inlägg den 26 juni 2008

...

Av Marie - 26 juni 2008 23:46

Jag älskar att ha Camilla här. Hon tar hand om lägenheten, det står mat på bordet varje kväll när jag kommer hem från jobbet. Okej, hon har gjort det i två dagar. Får se hur länge hon orkar. Min guld klimp.


Idag när jag kom hem gjorde hon tacos, det var bara att luta sig tillbaka och äta massiv med tacos. Som efterrätt åt vi maräng svisch jag köpte med mig från macken. Vi båda höll på å spy där på slutet. 


Längtar så mycket till nästa vecka då syster sofie med familj kommer upp. Ska bli himla skoj. Bjuda ut dom på restaurang och bara njuta av få träffa mina underbara syskonbarn och underbara syster. Saknar Pontus och Klara riktigt mycket!


 


Saknar brorsan och Emmy också, massor. Var så längesen vi sågs, snart tre månader. Har aldrig varit utan er så länge. SAKNA!


 





Av Marie - 26 juni 2008 01:31

Här kommer det ett gäng till bilder, lite redigerade bilder, med lite mer färg. Har man lite och göra så knopar man ihop lite bilder

Enjoy!


 







 






Vad tycks? Bedöm dom gärna

Ovido - Quiz & Flashcards