Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Marie - 22 juni 2008 00:42

Jag hade planerat att få ta med mig lite mat hem från Broken, det var dagens plan.

 Gick runt på jobbet och ville bara att klockan skulle slå 20:00 så jag kunde få gå ner på Torget.

 Jag föreställde mig en kväll, hemma i soffan med god mat, en film på tv. När jag slutade gick jag ner till Broken, hm det var lite svart där inne. Dom kunde väl inte ha stängt idag?! Jo tänk för det hade dom, 24 Juni öppnar dom igen. Hur sur blir man inte då? Jaja, det var inte hela världen. Men magen kurrade fortfarande, och jag visste med sannorlika skäl att det inte fanns allt för mycket i varken kylen eller frysen. Men längst ner hittade jag köttfärsås som jag hade fryst ner. Så det blev tagliette och köttfärsås, i soffan och tv tittande. Det gick an. Men inte som jag hade planerat!


Trött som ett djur är vad jag är. Ska lägga ner locket på det här, och sova som ett litet barn. Heeeela natten.


Pratade precis med mina fulla sytrar. Sandra satt hemma med några vänner och drack, och skulle bege sig till Dössberget. Sofie var på IP och drack rom och cola, och när vi la på skulle hon och Catta hångla. Tyvärr vet jag inte om det vart så eller om både avstod. Brorsan ringer varje lördag halv tio, då när han är på väg till Lucky i Leksand och ska jobba.


Jag är glad att jag har sån bra kontakt med alla mina syskon.

LOVE!


Av Marie - 22 juni 2008 00:04









Min första midsommar i Jämtland

2008


Ovido - Quiz & Flashcards