Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Östersund

Av Marie - 6 juni 2008 01:58

I morgon blir det stängt på Sibylla, jag satte upp en lapp om att det är stängt. Känns otroligt skönt. Men jag tror jag kommer ha dåligt samvete i morgon när jag vaknar. Skulle inte förvåna mig om jag går upp dit och ställer mig och jobbar. Men men, jag ska försöka njuta av min ledighet för en gångs skull.





När jag slutade idag vid nio kom Janne och plockade upp mig så åkte vi in till Östersund, för att kolla in alla galna studenter.

 


 Träffade även Josefin och Daniel där. Har inte träffat Josefin sen början på maj, så det var så rolig. Man märkte verkligen hur mycket man har saknat den tjejen. Gumman lilla, flytta tillbaka till mig.





 Efter ett tag blev jag hungrig så vi stack till MAX och käkade, ja ni läste rätt. Sibylla ägare äter på MAX. Sånt skiter jag i. Men att käka på max var inge vidare, usch. Svin mycket dressing så hela kyckling burgaren var bara kladdig. Men pommes med smält ost var göttans!



Det var himla skönt att få komma iväg ett par timmar, få koppla av och bara få njuta av det fina vädret.


Så i morgon kommer Josefin och Daniel hit, vet inte vad vi ska hitta på. Sola massor. Jag tyckte jag var brun, men när jag träffade Jossan blev jag nästan bländad av mig själv. Jag var krit vit jämfört med henne. Neger!


På kvällen kanske det blir grillning eller om vi går till Broken och käkar och avslutar kvällen på Dahlboms.



Har märkt att jag har färre besökare för varje dag. Inte vet jag om det är vädret eller om det bara är så att folk är tröttna på mitt liv jag har här i Åre och att det inte intresserar folk längre. Vad vet jag?! Inte för att jag försöker bli värsta bloggerskan men man blir ju att fundera när antalet besökate på en dag kunde vara ca 60-70 st till att det är ca 30 st idag. Skumt det där. Jaja, det är väl bara bra att det är mindre som läser, så har man lite pejling på vilka det är som läser. Nog om det..


Nu ska jag sova och sen i morgon ska jag njuta av min lediga dag.

 
 
Ingen bild

Helena i Bäckan

6 juni 2008 11:57

Hej Marie!
Jag tror att det beror på vädret att det är färre som läser, går bara till mig själv, man är ute längre och sen har klockan blivit läggdags och så vart de ingen koll på datorn. Fortsätt blogga så jag vet vad som händer i Åre. Ha de så bra! Kram fr. Helena

 
Ingen bild

brorsan

6 juni 2008 16:56

jag läser varje dag. måste ju ha koll på lill syrran så klart.
är jätte stolt över dig Marie.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 september 2009 00:16

Min fina älskade pojkvän, vi har snart 8 månader tillsammans. Jag minns första gången du kom hem till mig på kvällen och skulle titta på film efter en kväll på gubb gympan. Vi kände varandra sen innan, och du frågade efter gympan om du fick komma och...

Av Marie - 3 december 2008 22:48

Det blev lösenord på bloggen, vill ni ha lösen går det bra att maila eller skriva på msn :)   marieerixon@hotmail.com   www.marieeriksson.blogg.se ...

Av Marie - 2 december 2008 19:51

Sådär då, då var designen på min nya blogg.. Och jag välkomnar er dit nu   Jag har inte bestämt mig för om det blir lösenords skyddat eller inte. Det återstår, men jag kommer givetsvis säga till om det.    http://www.marieeriksson.blogg.se  ...

Av Marie - 30 november 2008 23:04

Då har man lämnat Stationsvägen, och Mörviksgården för den här gången. Vi har flytt städat hela helgen, dvs jag och Camilla. Pust och stön vad jobbigt det var. Men nu är det fint och städat, och ur flyttat. När vi låste igen dörren så var det lite jo...

Av Marie - 28 november 2008 00:36

Här är reglerna för utmaningen:1. Länka till den som utmanat dig. 2. Berätta 7 sanningar om dig själv. 3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. 4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat   1. Jag älskar Pippi Långstrump och kan näst in till var...

Ovido - Quiz & Flashcards