Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Marie - 1 maj 2008 02:30

Fatta, det är idag det gäller. Idag är det 1 maj och jag är Sibylla ägare. Wiiihoo. Bullarna ligger på bordet i påsar och väntar på att få följa med mig i morgon till jobbet. Det ska bli såå kul.


Hade för övrigt en underbar dag tillsammans med crille i Norge. Vi hann inte vara där så länge eftersom jag var tvungen att vara på jobbet klockan åtta för sista inventeringen. Vi hann iallafall köpa glass och kolla in lite affärer. Trondheim var en mysig stad.


klockan är halv tre, och jag ska upp snart. ska åka tidigare till jobbet för att styra och ställa så det är fint och städat när mina kunder kommer.


Tänkte bjuda på massa bilder från idag.


Innan vi åkte


Statoil i Duved


Feta berg strax innan Storlien

Mys i gräset

 

 Märy har gjort det igen, jag lyckas jämt

Crille i Trondheim

Majbrasa nere vid Holiday Club

Mycke folk hade letat sig dit

Ovido - Quiz & Flashcards