Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Marie - 30 maj 2008 18:25

Va roligt att ni gillar mina extremt roliga video bloggar, haha jag skäms fan riktigt mycket över dom. Men man ska ju trots allt bjuda på sig själv, och det gör jag. Jag hoppas jag kan roa någon i vårat avlånga land.


Idag är det fredag, kan tänka mig att det är många som har dragit igång grillen idag. Det hade jag också mer än gärna gjort om man hade haft några vänner här. Men jag och Annica ska grilla någon dag iaf. Annica är förövrigt det nya tjejen som har börjat på macken, skit rolig och trevlig tjej. Ikväll ska hon och jag ut på Dahlboms och härja.


Guuud vilken värme vi har fått, har mest setat hela dagarna och njutit av sommar värmen. Nu ska man verkligen inte klaga!


Vad ska ni hitta på i helgen?

Ovido - Quiz & Flashcards