Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Marie - 28 maj 2008 23:31

Idag var det strålande väder, jag gjorde inte många knop på jobbet. Jag satt mest bara ute och njöt av det fina vädret som har kommit. En liten piggelin slank ner. När jag kom hem gjorde jag riktigt god mat, det är inte många som tycker om det men mamma har minsann lärt mig äta det, kålpudding, kokt potatis med lingonsylt. Det vart så jäkla gott, sååå nöjd. Trodde inte det skulle bli å smaka som mammas, men det gjorde det. Om inte godare.

Mätt och belåten gick jag ner till sjön vid Holiday, för att ta lite kort. Himlen var alldeles rosa och sjön var spegel blank, jag tog massvis med kort. Jag skulle kunna sitta där tills i morgon bitti och fota sol uppgången, men det var alldeles för kallt, och vad ska man roa sig med?


Det var skönt att få komma ut lite, få andas, få tänka lite. Ska jag göra oftare.


Nu bjuder jag på lite bilder







Det var allt för mig idag



Av Marie - 28 maj 2008 07:50

Hör och häpna, jag är vaken. Det var inte så svårt egentligen att gå upp, men trött är jag. Absolut inte van att gå upp såhär tidigt. Vill inget annat än att bara lägga mig ner och få lite mer sömn. Det är bara att bita ihop.


Ha en bra dag allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards