Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Marie - 12 maj 2008 22:59

Tagen från Blondinbella



image2707
Blev jag kär för första gången, på riktigt. I David, vi var tillsammans i 8 månader

image2708
Var jag 17 år och var den trotsigaste tonåringen. Jag gjorde som jag ville och sket i vad andra tyckte. Jag levde ett singel liv efter nästan 2 års förhållande, då räknar jag med både David & Tobbe. Jag hade den bästa sommaren och underbara vänner.

image2709
Hade jag precis flyttat till Rättvik och levde ett sambo liv med Mattias.

image2710
12 februari befann jag mig i Borlänge, vi skulle åka på kryssning 13 februari
image2711
Åkte mamma, pappa och sandra hem till Borlänge igen efter en helg hos mig här i Åre. På kvällen var Jerry hit och kollade på film/tv med mig

image2712
Ska jag jobba och ha en anställnings intervjuv

image2713
Bor jag i min nyköpta lägenhet i centrala Åre, driver fortfarande Sibylla och hoppas jag har någon som tar hand om mig när jag kommer hem på kvällen, stryker mig i pannan och ger mig massa massage. Drömma kan man alltid göra..

Av Marie - 12 maj 2008 17:25

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du sms av senast? Jerry
Vem pratade du senast i telefon med? Sandra
Vems hus var du senast i? Chefens
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Det minns jag inte ens
Vem önskar du att du var med nu? Josefin, hon gör mig alltid glas. Saknar brorsan också, var så längesen vi umgicks!


VAR
Var är din telefon? Bredvid mig
Var är din mamma? Hemma i Borlänge
Var sover du? I min dubbelsäng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Sibylla kläder ju
Var åkte du senast bil? Till Macken
Var i ditt rum/hus är du? På kontoret


VAD
Vad åt du senast? Nuggets
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Mörk blå
Vad är den närmaste saken som är blå? En OK/Q8 affisch
Vad har du på fötterna? Foppa dojjor
Vad är din favoritfärg? Röd
Vad är din favorithemsida? http://marieeriksson.bloggagratis.se
Vad hör du just nu? Syrup maskinen bakom

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? Förra veckan när jag hade mys kväll för mig själv
När träffade du din pappa senast? Igår
När duschade du senast? Haha, va äcklig jag är, i fredags.


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Ja
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Jag tror faktiskt inte det
Hånglat i skogen? Inte vad jag vet
Kört över hastighetsgränsen? Har ju inge körkort
Målat om ditt rum? Ja i förra huset, eller jag målade om dörren
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Var det där ett skämt?
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
Sett någon dö? Nej
Varit på ett plan? Ganska många gånger
Sovit till tre? Jag nej, skulle jag aldrig göra, eeh skämt åsido!
Älskar eller saknar någon just nu? Både och


Gör den du också vettja!

Hm

Av Marie - 12 maj 2008 00:45

Hade en jätte trevlig kväll, Jerry plockade upp mig så åkte vi bort till macken och hyrde film. Jag hyrde världens sämsta film, en svartvit, även fast den kunde vara skit bra så slog vi av den efter två min. Att se en svart vit film funkar icke. Så istället glodde vi på tv och massa klipp på youtube. Bra sida det där. Var väldigt skönt med lite sällskap, ensam som jag kände mig tidigare. När han drog fick jag världens shopping sug, och loggade in på H&M sida, och beställde lite saker, hihi. Bland annat en bikini, underkläder, en väska och en vårjacka. Slutsumman blev nästan 900:- Det är jag väl ändå värd. När jag jobbar så pass mycket så hinner jag aldrig spendera mina pengar så varför inte nätshoppa lite.


Jag skulle gissa på att jag kommer få gå i snö i morgon till jobbet, det snöa litegrann när jag och Jerry var ut och rökte. Härligt, eller inte. Igår var det ju världens vår väder. Men men, man blir aldrig förvånad här längre. Förra sommaren när jag var upp så snöade det den 14 Juni.


Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards