Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Marie - 21 maj 2008 12:38

Lunarstorm, att man är kvar sitt konto där. Jag förstår inte, man är inte in där, man skriver inte med någon där. Vad egentligen är mig som får mig att stanna kvar där? Dels mitt namn marre som heter där, jag vill inte att någon annan ska ta det namnet. Alla dessa timmar man har lagt ner på sina kära dagbok. Satt och läste igenom massa häromdan, vilka minnen man fick och jag blev alldeles nostaligsk. Oh herre jisses vilken fjortis man var.


Nej undra om man inte skulle ta och radera det kontot.


Rest in peace hippi_pippi87 & marre 2001-04-02 - 2008-05-21


Men fan, jag kom ju på att jag har massa bilder där, och försvinner dom också ju..


Lunar får nog hänga med ett tag iallafall


Btw, kanske kommer upp en video blogg jag gjorde idag. Kanske lägger upp den ikväll

Ovido - Quiz & Flashcards