Alla inlägg den 22 maj 2008

=)

Av Marie - 22 maj 2008 00:34

Ja och jag bara fortsätter att klanka ner på vädret. Men en fågel kom och viskade i mitt öra att på söndag blir det sooooooool. Då ska jag spendera många timmar på bänkarna utanför jobbet och trycka i mig minst 10 glassar, och kanske lyckas få mig lite färg på min blek feta kropp.

Av Marie - 22 maj 2008 00:25

Här är jag på väg hem. Varför lägger jag ens upp dom här för? Äh, kan vara kul. Själv tycker jag att jag är fruktansvärt olik mig på filmerna, ser inte ut som jag, rösten är alldeles könstig. Men vet du vad, hää bju ja på igen


Av Marie - 22 maj 2008 00:04

Jag måste be om ursäkt att jag ser riktigt förjävlig ut i videobloggen, osminkad, flottig, diadem som gör så att min lugg som ut som på 80 talet, dubbel haka AB. men hää bjuu ja på :)

Ovido - Quiz & Flashcards