Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Marie - 3 maj 2008 11:59

Hej på er. Jag har varit lite dålig med uppdateringen här. Men jag har varken haft tid eller lust. Måste hinna andas lite själv också.


Allt gick super bra i torsdags, hade knökat med folk hela förmiddagen. Så gott som alla var lediga och eftersom det är en röd dag så då tyckte folket att ja men Marie har ju alltid öppet och serverar goda burgare, dit drar vi. Sagt och gjort hade jag halva Åres befolkning inne på Sibylla. Bullarna var populära. Jag fick mycke grattis och lycka till, man blir så glad när andra blir glada för min skull också. Just därför tänker jag kämpa köra på som attans!


Igår var jag och Camilla och kikade på våran lägenhet, ååååååå va fin den är. Så idag går flyttlasset dit, camilla är snäll och kör dit alla mina grejer. Måste åka till Staff i morgon och städa det sista, igår efter jag hade tömt hela rummet så var jag helt slut och la mig i sängen och somnade på tre röda.


Ikväll ska vi upp till Björn och grilla, vi ska fira mig som egen företagare och jossan jobbar sin sista dag på macken idag.


Det är världens tråk väder här, dimmigt och regn. Hoppas det klarnar upp till kvällen iallafall.


Jenny gumman, jag saknar dig så himla mycket. Vi har snart inte setts på tre månader. Love you


Jag ska väl ta och jobba vidare. Ha det så bra gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards