Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Marie - 15 maj 2008 14:53

Gud va dött det är i den här byn just nu, är hur lugnt som hellst inne på Sibylla. Man har väl ganska många lunch gäster, men fram emot eftermiddagen dör det ut, och sen rullar det på efter klockan sex igen. Man roar sig med att städa lite, läsa lite tidningar, ta en och en annan kaffe. Händer inget speciellt i mitt liv, jobbar varje dag från halv elva till åtta på kvällen. När jag kommer hem, gör jag matlådor,  lägger jag mig framför tvn och slö kollar fram till elva, sen lägger jag mig i sängen med datorn och surfar till klockan ett ungefär, och somnar. Shit vilket roligt jag har, eller inte. Men jag är ganska nöjd ändå. Längtar till Camilla kommer upp så det blir lite liv i lägenheten.


Ikväll får jag sällskap av J igen, vi ska kolla på film igen, den här gången ska jag välja någon med färg iaf, haha.


Skulle ha haft anställnings inertjuv här i veckan, men hon dök aldrig upp. Jag har varit schyst många gånger mot henne, ena dagen är hon jätte på att jobba här, och säger verkligen att hon ska komma hit, sen dyker hon aldrig upp. Nu tänker jag inte bry mig om henne igen iaf. Mailade till en annan kille idag, hoppas han kan jobba här. Fast han kommer upp slutet på Juni, blir väl att jobba varje dag tills dess. Inte mig emot, mer cash till mig, haha!


Igår snöade det här, var alldeles vitt på backen när jag gick till jobbet. Man blir ju inte förvånad här längre.


nej nu ska bullen skicka över lite roliga grejer till mobilen, vi hörs då :)


Puss och kräm

Ovido - Quiz & Flashcards