Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Marie - 19 maj 2008 21:16

Vet inte om vad jag ska blogga om nu förtiden. Det händer ju ingenting i mitt liv. Jobbar var eviga dag sp man har ju inte direkt något socialt liv.


Sitter och halv kollar på Ladder 49, en av dom bästa filmerna jag sett. Gråter jämt till den.


Funderar på att göra mig en matlåda tills i morgon, orkar fan inte äta nå mer kyckling burgare. Börjar bli lite less på dom. Tänkte göra en egen wok med rivna morötter och lite röd och gul lök. Det enda jag har hemma, och ägg nudlar till det. Självklart ska jag ha kyckling i också. Muuums!


Ja så får det bli.


aaaaaaaah jag måste bara berätta, igår kom "den" norska killen in igen, har inte sett han sen slutet på april, och sen stod han bara där inne på sibylla. jag blev alldeles mållös, leendet kunde jag inte få ner, det pirra till i hela magen på mig. jag var tvungen att gå in på lagret för jag kunde inte sluta le och jag var alldeles sprallig. det är verkligen inte ofta jag känner så. han är så sjukt fin, i like. det bästa är att han har köpt en lägenhet här i åre och ska flytta hit.. det kan inte bli bättre. mums mums mums vilken läcker bit. en vacker dag ska jag hångla upp han mot en vägg, hahaha!


Jag får inte glömma att gratulera Jenny på sin 20 års dag, jag har skickat ett en liten present till henne idag. Jag hoppas hon kommer uppskatta den. Saknar dig så mycket gumman! Jag hoppas du har haft en toppen dag <3



Ovido - Quiz & Flashcards